Gua kahwin Lisa Surihani?

Monday, May 3, 2010


Cilaka sungguh. Gua memang takkan sarung cincin emas 24karat kat jari manis Lisa Surihani. Merujuk pd diagram di atas. Inilah produk benih yang gua keluarkan sekiranya gua kahwini Lisa Surihani.


Memang produk yang sukses. Mulut senget. Dagu berlapis lapis. Mati kecik besar sebelah. Hidung penyek. Telinga capang sebelah. Paling gua tak sanggup lihat, tona warna kulit muka yang berkontur kontur seperti dalam peta Geologi. Minda gua terus menyalur idea ke celebrium otak, Apa kata kalau gua jual kat Siam produk ni? agak agak laku tak? Lu jangan kata gua makhluk kejam pulak. Gua ni penuh kasih sayang tau.


Hilang akal apa lu orang? Gua kahwin Lisa Surihani? Tunggu la gua kumpul duit. Gua rompak Maybank dua tiga round. Gua jual CD haram kt pasar malam empat lima malam. Lepas tu gua atur plan nak cari pakar pembedahan plastik terbaik dalam dunia. Gua nak transform setiap sel muka gua sebijik macam Brad Pitt. Gua konfiden gua pulang ke Malaysia, Lisa Surihani datang peluk gua tak lepas lepas. Yang pelik, automatik gua bagi satu libasan lemah gemalai tepat di muka nya. Gua tak perasan rupanya yang dakap gua tadi Lisa Surihani. Baru gua sedar, Lisa Surihani dah umur 50 thun waktu tu. Dah dihidrasi muka nya dan berkerut kerut. Dah menopos dah pon. Habis, macam mana gua nak dapat produk di atas tu?


Cilaka. Kenapa Gua teruja lain macam dengan benda khurafat ni. Apa pon gua selalu doa, dan bernyanyi lagu Nur Kasih. 'Ya Allah, kurniakan daku isteri dan zuriat yang soleh,sebagai penyejuk mata'.


Kalau lu orang rasa nak tengok masa depan muka anak lu dan si dia.
atau nak berangan menimang cahaya mata dengan Megan Fox
bukak new tab link ni.
mana tau anak lu boleh johan acara 'Baby Manja' peringkat daerah?
dapat lah lu julang hamper Makanan dan hadiah berupa sebuah dapur gas nanti.



********


Dengan wajah Brad Pitt, Gua nak try takel Nur Fazura pulak.Kalau Fazura pon dah jalan bertongkat. Gua terpaksa la intai nak risik risik peserta Idola kecil tv9 sebagai calon.



Entri ini Dikreditkan buat saudara Syahir sbg punca inspirasi


6 pujian:

ili amir farhan said...

sperm lu rosak teruk. sampai mati la lu tak bebini.

Muhamad A Halim said...

pinjam sperm lu?
setitik bapa juta sperm lu?

ili amir farhan said...

sperm gua tak letak harga. yang penting dapat anak binkan atas nama gua. copyTIGHT tuh.

Muhamad A Halim said...

cmtu baik gua pau sperm abang obe je..
bru copyTIGTH..

.:syahir:. said...

oh ini sudah kuang aja! lisa aku pnya. clap2 bole ptus membe ni. hehehehe. kote pnya mat

Muhamad A Halim said...

haha
lisa awek ak jugak.
kita fight
tapi apasal muka anak ak x comel?
haha