Jangan buat hal boleh tak??

Saturday, March 27, 2010
hero palsu sedang berang!

Assalamualaikum dunia.
entri ini tentang kemarahan gua
gua berasap kepala
gua sedang terbakar hati
gua gua rasa nk hentak kepala
ahh.
mengapa?


Ceritanya begini
pagi pagi gua bangun
bukak tudung saji
gua makan makan apa yang ada
agak kenyang gua stop
tanpa mandi dan bersugi
gua on laptop HP
gua semangat berkobar kobar
nak jumpa dunia maya gua
waktu ni la tiba tiba saja
mamat ni wat gua berang
gua keluar bilik
nampak je batang hidung mamat tu
gua sound mamat tak henti henti
tapi mamat tu wat keras je
kalau lu orang tengok gua waktu tu
telinga gua hidung gua keluar asap
tahap bengang gua di kemuncak

cerita kemarahan gua sampai ke kemuncak
gua tak tahan lagi
gua ketuk sekali kepala mamat tu
mamat tu senyap lagi?
nah rasakan.
hentakan terakhir gua
*debab*
mamat tu padam
ha ha ha
gua gelak puas

mama gua datang dari belakang
"eh..kenapa ni?nape pukul mamat tu?"
muka mama gua pulak yang merah
marah agaknya
gua jawab selamba tanpa ragu
"dia wat hal"
mama gua balas
"haa..da..nanti dia elok la tu"
gua wat muka sentap
gua jalan perlahan ke bilik

sampai bilik
gua tutup laptop
gua sambung tidor
nak hilangkan tekanan

sejam berlalu
gua bangon
matahari tegak atas kepala
azan zohor berkumandang
gua amek wuduk
tunaikan kewajipan padaNya dulu
marah gua dah reda
api dah padam
tapi mamat tu masih senyap
dah mati agaknya
gua membunuh?
kisah apa
mamat tu cari pasal

sudah sudah la kisah ni
gua nak pegi tengok bola
sokong team gua
MANCHESTER UNITED yang
HEBAT
kutuk team gua benci
CHELSHIT yang
LOSER

tak habis lagi
gua pandang mamat tu
senyap lagi
biar la kat dia
gua nak tengok bola ni
tapi gua tak sekejam tu
gua da terniat dalam hati
lepas dia da sihat nanti
gua nak cakap satu perkataan
"SORRI ye wahai STREAMYXku"
"bukan niatku menyakitimu"

gua insaf
tak nak marah dia lagi
harap dia maafkan gua
doa doakan untuk gua
Assalmualaikum semua.


HABIS
sarikata disediakan oleh manusia sedang marah

11 pujian:

Nurhashimi said...

erggghhh

hmdnzr said...

bukan negeri sembilan ke yang menang semalam?
bahahahhaha

hanuman said...

"gua buat muka sentap
gua jalan ke bilik"

ari tu kate xpnh sentap..ni dgn mak pun bole sentap...gagagag

Nurhashimi said...

o0o...

jgn kate g2

Unknown said...

mahkotamu raja drama..
hahhaa
gila ko mad..

Anonymous said...

lagu nk rancak je..
lebey r lu bebual mat..

Muhamad A Halim said...

mi: mu gapo?

hamdan : bukan team uitm kedah ke yg mng?

awiz : baca tol2..gua tulis gua buat muka sentap..bkn bermaksud gua sentap kn?

mas : wow...tinggi sangat pujian tu..gua belum sampai tahap tu..haha

buret : gua bual x tipu la..haha

Nurhashimi said...

hilangpunca r nie???

Muhamad A Halim said...

hilang punca da lama bertapak
heropaslu baru nak belajar bertapak

hanuman said...

tinggi cita2..malangnya emunya badan enggak..

Muhamad A Halim said...

emunya?
natang pe tu awiz?
cer cte ckit