Bumi putar lebih sejam

Wednesday, April 21, 2010

Assalamualaikum

Cikgu sains sekolah rendah gua kata
sehari ada 24jam

Gua hidup pon sehari 24jam je
gua teringin nak rasa kalau sehari ada 25jam
Impian gua memang termakbul siang tadi
setelah gua lunch di sini



gua masuk restoran hebat ni
gua rasa masa gua jadi panjang
jarum jam dia gerak lambat
kat papan jam lebih satu angka
13

seven E pon operasi 24 jam je
restoran ni lagi hebat
25 jam dia bantai

Kalau rasa sehari tak cukup
nak extra time sejam
datangla ke RESTORAN KELUARGA
hanya di parit buntar















5 pujian:

Amirul Arif said...

1st hahaha

weh,blanja arhh apa lg...
set time,ak grak prit buntar..haha yo2 je

j2h said...

second.

Lucid Ikemal said...

kalau number ad 13 dh jd 26 jam la..

Nur Hanisah said...

menarik wey.
sedap x mknn kt sne?
ke mcm hampeh?

Muhamad A Halim said...

ye ke?
tol gak eh..
26jam la jadi
tak pandai mengira da
budak peguam la katekn