Saya sayang Cik Nikotina

Monday, April 19, 2010

Assalamualaikum

Kisah ini kisah cinta

Saya dan Cik Nikotina pasangan kekasih
Dalam facebook saya status relationship Married to Cik Nikotina

tapi sekarang saya nak bercerai dengan dia
dia dah banyak sakiti saya
dia langsung tak fikirkan hati saya
tiap hari mesti saya kena keluar duit rm5.80 untuk dia
dia selalu kikis poket saya sampai saya papa kedana

Saya rasa dah tiba masanya saya tinggalkan dia
memang saya sayang dia sepenuh hati saya
tapi saya terpaksa
saya lebih sayangkn keluarga saya
saya lebih cintakan diri saya

selamat tinggal Cik Nikotina

***********
status relationship facebook saya Widowed


azam tak penah padam saya
KATAKAN TAK NAK PADA CIK NIKOTINA


tolong doakan saya dihindari godaan Cik Nikontina
dan
syaitan durjana








14 pujian:

Nurhashimi said...

k first

Nurhashimi said...

=.="

x widow pon?

Muhamad A Halim said...

ak nk stop smoking la..
haha

Nurhashimi said...

k same

Nur Hanisah said...

mad.aku akan sentiasa menyokong kau.
hahaha

Muhamad A Halim said...

thanx
hehe

Unknown said...

sejak last day exam aku dah tak smoke. power tak aku.? :)

Muhamad A Halim said...

wah..
tipu ah?

Amirul Arif said...

sama la kite ili....haha]

mad,asal benti awal sgt?bru nk ulur 2 karton ble strt sem dpan..

Nurhashimi said...

ah ili..bkn xnak isap..tp xleh nk isap sbb mak bapak ad kat umah..uitm xper r die nk isap jln2 msk tndas...

hihihi..btol x?

p/s:perkataan menci n bucuk haram

hanuman said...

bru terpikir ko mat?aku dgn shimi lama dah terpikir..hahah...tp lebih dah 50 kali pkir nk brenti sejak blk umah tp keadaan yg tak merestui...gagagga

..ALAWIAH.. said...

gud boy!

Lucid Ikemal said...

podah. sembang wat bimbang. hha.

Anonymous said...

kuang haja ah komen awiz. hahaha.
terpikir 50 kali?tapi takat tu je lah?hahha.

pacik winston red satu!