Gua di Mexico

Thursday, April 1, 2010

Assalamualaikum

Hari ini dalam sejarah

Hari ini gua layan cerita mexico
Tak penah penah dalam hidup gua tengok cerita mexico
Last gua tengok waktu gua darjah satu dulu
Gua rasa semua orang tahu cerita ni--ROSALINDA
Cerita ni kira lagenda mexico dulu dulu

Gua dengan penuh perasaan menghayati cerita tu petang tadi

Lepas ni Gua nak ajak lu org semua tengok sama sama ngan gua

Iklan
Telenovella TV3
setiap hari Isnin-Khamis Pukul 3 ptg

Cerita terhebat
amacam? tertarik tak ngan poster ni?

esok gua nak tengok sambungan
jangan lupa 3 ptg
tak perlu beli astro
hanya di tv3
inspirasi hidupku


cerita lagenda mexico
segar di minda gua lagu tema cerita ni
awek yang jadi heroin ni hidup lagi tak?
gua secret admire dia


esok gua ingat nak pi round pusat bandar
nak cari CD cerita lagenda ni
nanti sapa sapa nak borrow CD ni
roger roger je gua

gua dah terbayang nak kembangkan bisnes gua bukak kedai CD cerita cerita Mexico
gua tengok kat Malaysia ni banyak kedai CD jual cerita Korea je

Lepas ni gua nak jadi tokan kedai CD cerita Mexico
sapa nak tempah roger gua
tak pun email saja gua

Email : crazee_boyz315@yahoo.com
faksimile : 05-7163359








6 pujian:

Unknown said...

k aku 1st,,hhaha

..ALAWIAH.. said...

poyo je kau mad.. haha

Anonymous said...

aku TERtengok cte she wolf tu td,
laki dia ensem.

AKU COP LAKI DIA!

Muhamad A Halim said...

Al : sukahatilaa

Nisa : Ahh..ak aggp tu mexico jugak..ahh?adakah ak terlambat?oh rosalindaku

nieya : tpu ah ter..jom esok tengok sama sama..tahi lalat je besar laki tuh..
haha

Lucid Ikemal said...

filifina la cte tuh. aku baru tngk td ptg.btw, cte filifina yg best, snay wala nang wakas ngan ape ntah lg stu. cristine hermosa berlakon ngan jerico rosales. perhg. hafal nama beb.

Muhamad A Halim said...

pape pon rosalinda terbaek
rosalinda ayam mor~