Rokok dan Babi?

Thursday, April 1, 2010

Assalamualaikum

Tak sia sia gua bazirkan duit gua rm1 pagi tadi

Gua selak selak paper kosmo pagi tadi
Gua dapat input yang buat gua tak senang tidur

Gua tak sangka.
Khinzir khinzir sekarang dah semakin maju
dulu khinzir khinzir ni suka duduk dalam makanan je
tapi sekarang khinzir khinzir ni menggunakan modus operandi yang lagi bernas
revolusi khinzir khinzir ni dah buat gua terpinga
Betapa ramainya manusia yang terkena?

Ni informasi yang gua terima
Sel darah merah telah ditemui dalam penyekat bahan kimia dalam puntung
maksudnya dalam setiap puntung(filter) rokok ada darah babi

Gua cakap jujur
tak caya korang baca SINI

Gua dapat rasa
Persatuan perokok Malaysia mesti tengah pegang shotgun
nak tembak semua khinzir khinzir yang buat rokok ni

hah
"sapa suruh korang hisap rokok??",khinzir khinzir bersuara

Gua bukan nak kata rokok je yang da di 'babi'kan
banyak lagi produksi yang kita guna mengandungi unsur 'haram' ni
kepada yang suka make-up
jangan hepi sangat
dalam alat kosmetik pon sekarang ada
pandai pandai korang buat pilihan

dulu orang kata dalam ubat gigi pon ada
tapi sekarang orang guna juga ubat gigi tu
gua pon tak paham
jenama dirahsiakan


model WINSTON
gambar hiasan

Gua respek monyet di atas
sebatang dia habiskan

nasihat bergeliga dari saya

kita manusia
bukan monyet
jadi renung renungkanlah


PS : KATAKAN TAKNAK PADA ROKOK!
PS2 : SETIAP SEDUTAN MEMBAWA PADAH








11 pujian:

Anonymous said...

mudd brenti merokok mudd!!
bukan hanya di depan aweks sahaja.gaga

err, betol ke dalam mekap pon ada?
haha

j2h said...
This comment has been removed by the author.
Muhamad A Halim said...

aku dah lama benti da
haha
tol la...
ak bace mne ntah ari tu
ade tulang babi dlm make up
memang babi lah babi ni

Muhamad A Halim said...

tak pe piq
nanti kite pancung same same
pancung tak pe
jgn share

..ALAWIAH.. said...

seb tak make up.. pheeew!

j2h said...

ala tapi pancung rugi aaa.

Anonymous said...

line emas mcm mane??

Muhamad A Halim said...

line emas dikecualikan
tulisan merah haram

hanuman said...

blah la lu mat...asl depan awek je xmrokok...

Izzat Iskandar said...

mengong

Muhamad A Halim said...

mne da awiz?
tipu ah